Vervangingsartikel

Onze service

Binnen het kader van onze Deerberg-garantie staan we u bij reclamaties met raad en daad ter zijde. In overleg met u beslissen we of uw favoriete item gratis wordt gerepareerd of kan worden vervangen. Wanneer u het wilt terugsturen, ontvangt u een tegoedbon over het aankoopbedrag. Binnen het kader van de Deerberg-garantie doen we er alles aan om aan uw wensen tegemoet te komen.

Wij staan voor u klaar!

Bij ons staat een kwalitatief hoogwaardige productie centraal. Daarbij vinden in de productieketens van onze artikelen meerdere controles plaats. En toch kan het in het dagelijks leven voorkomen dat veters scheuren, knopen verloren gaan en naden of zolen loslaten. Neem in deze gevallen gerust contact met ons op. We zien uw vragen met belangstelling tegemoet. Hieronder geven we een aantal voorbeelden maar voor individuele vragen kunt u ook contact met ons opnemen.

Reperatur Service

Onze kleermaker repareert graag uw kleding.

Laat uw favoriet met een gerust hart over aan onze schoenmaker. Hij repareert het artikel gratis.

Wij bieden u gratis vervangende items en sturen u graag de juiste reserveknopen.

Laat ons weten hoeveel oogjes er op elke zijde van de schoen schoen zitten en welke kleur en vorm de veters hebben. We sturen u dan gratis de juiste vervangende veters toe.

Favoriete schoenen verzolen

Ingelopen schoenen zijn een weldaad voor uw voeten! Juist deze metgezellen zou u niet meer willen missen. Leer is uiterst duurzaam en daardoor kunt u bij een goede verzorging lang plezier beleven aan uw favoriete schoenen. Wanneer het leer van de schoen goed is, kan het gebeuren dat de zool door het vele dragen, moet worden vervangen.

Als bijzondere service bieden we u tegen betaling nieuwe zolen en reservevoetbedden aan voor uw lievelingsschoenen. Een aantal schoenenfabrikanten zoals Think, Wolky, Loints en Duckfeet verzoolt uw schoenen met een nieuwe originele zool. Indien dat niet mogelijk is, kan onze schoenmaker uw schoenen voorzien van nieuwe zolen. De kosten hangen daarbij af van de arbeidsduur (en worden vooraf met u besproken). De rekening wordt dan samen met de schoenen toegestuurd.

Voetbedden bestellen we direct voor u na bij de fabrikant en worden samen met de factuur toegestuurd. Mochten de originele voetbedden niet kunnen worden besteld, bieden we u in onze catalogus bij de verzorgingsproducten of op onze website onder de zoekterm ‘Voetbedden’ een selectie binnenzolen die individueel op uw behoeften zijn afgestemd.

Het pakket NIET ongefrankeerd naar Deerberg sturen. Vraag een retoursticker bij ons aan. Wij sturen deze spoedig naar u toe, zodat u in het kader van de garantie voor het retourneren geen kosten hoeft te dragen.

De eerste stap is dat u het artikel waarvoor de garantie geldt, via de post naar ons stuurt. Daarna duurt het max. 14 dagen, totdat een van onze medewerk(st)ers uw verzoek kan behandelen en de aanvraag controleert. Vervolgens wordt dan normaliter contact met u opgenomen om de verdere stappen met u door te nemen.

In dit geval neemt u contact met ons op en laat u ons weten wat een reparatie bij u ter plaatse zou kosten. Dan kunnen wij u zeggen of dat bedrag binnen de marges ligt die wij voor onze rekening nemen. Achteraf hebben wij de rekening nodig, zodat wij het bedrag dan aan u kunnen overmaken.

Hebt u een klantaccount bij Deerberg? Wanneer uw aankoop in uw klantaccount is opgeslagen, kunnen wij ook zonder aankoopbon een reparatie doen. Informeer gerust bij ons of uw aankoop in uw klantaccount is opgeslagen.

Ritsen zijn net als zolen en voetbedden aan slijtage onderhevig en vallen niet onder de garantieregeling.

Bij kwaliteitsgebreken in de vorm van materiaal- of fabricagefouten geldt de Deerberg garantie voor een langere periode dan de wettelijk voorgeschreven garantie. Wanneer uw aankoop dus in uw klantaccount is opgeslagen, valt een reclamatie onder de Deerberg garantie. We gaan graag voor u na of de aankoop is opgeslagen.

Zonder registratie met een klantaccount is een garantie alleen mogelijk op vertoon van de kassabon. Als deze beschikbaar is, kunnen artikelen uiteraard worden gereclameerd.

Bij kwaliteitsgebreken in de vorm van materiaal- of fabricagefouten treedt de garantie in werking. Hierboven hebben we voor u een aantal voorbeelden opgesomd. Er zijn echter altijd individuele problemen waar we ook bij helpen. Neem gerust contact met ons op, onze specialisten zullen u de betreffende informatie verstrekken.

Neem contact op met onze serviceafdeling. De medewerkers delen u mee u of opnieuw verzolen mogelijk is. Ze geven u ook informatie over de kosten. Een complete verzoling is niet bij alle fabrikanten mogelijk. Eventueel laten wij deze dienst door onze eigen schoenmakers uitvoeren.

We hebben gegevens over de schoen nodig. Het is voor ons makkelijker als de aankoop in het klantaccount is opgeslagen. Met deze gegevens bestellen wij het voetbed direct bij de fabrikant. Anders raden we een geschikt alternatief uit ons assortiment binnenzolen aan.

Het scheren van de schapen is belangrijk voor hun gezondheid en welzijn. Pilling is een natuurlijke eigenschap van wol en heeft niets te maken met een lagere kwaliteit of een fout. Pilling wordt veeleer veroorzaakt door sterke wrijving en illustreert de natuurlijke aard van de wol. Onze tip: verwijder de bolletjes met een pillingkam of een pluizentondeuse.